Wednesday, February 9

I just couldn't wait..

Just like everything else that I rush into - I woke up this morning and thought, "I want a new template".
I have been meaning to get a new one for a while....just to experiment and see, but didn't get an opportunity. So I thought, if I want it so bad, I should do something about it, or stop cringing!!

And so...after a days work, here is the new look. Has the new Doodle board as well. :)
I'm happy now!!

Didn't know anything about CSS, so did a crash-course this afternoon...!! Rushed like crazy coz I wanted the new template sooo bad! And now I don't know if its good or bad, but it will have to do, till I design my very own from scratch. I guess, you have to compromise when you get something from others!

Well...I have so much stuff to do at home as I have done nothing all day except sitting on the net.
See you all tomorrow morning.

Gotta FLY!


11 comments:

Pallavi said...

cool babe !! looks great !! maybe you can put in the title somewhere..

and give more top margin...this was called meditation or somthing if I am not mistaken :)

What else is new ??

Prasad said...

hey.. change the font in the comments part... its very bright and the letters r not visible properly...
the design looks good.. hmm, keep working at it...u'll get a good one soon...

shodZ said...

perhaps a couple of font changes will complete

Fun_Da_Mental said...

Badhiya hai! :-) The new template rocks!!! Now that gives me another reason to visit this space more often! :-)

Nihar said...

rocks! how apt(no pun intended)

Ricky said...

Hey Nupur,

Congratulations. The new templaye looks great. I mean there are few glitches but I am sure you will figure it out. Like the color of the background is white and the text color is little light, so have difficulty reading it sometimes. But I guess then I am just a complainer-kind...ha ha. Anyways, great job...you get two thumbs-up from me...:)

Ricky....the-nagger...

Nupur said...

@Pallavi: Thanks so much Pallavi for your ideas about the doodle board..and yes I plan to make a title and will put one up as soon as I'm happy with it.

New...hmm.. I have been working on some pics I wanna put up on the blog. I dont know if its better to post them here or start a seperate blog for that....

...what do you reckon ??

@Prasad: Thanks for the feedback. :)
I have made the background of the comments white as well (it was transperant before so text was going over the rocks)... so that should make the text better. What do you think of it now??

Nupur said...

@Shodz: Hey... well.. did you mean font changes here in the comments. The background should have made a difference. I can get away with it now...yeah??

@Fundamental: Oh... is that so. I'm glad to hear that I'm gonna see more of you around now. :D

Nupur said...

@Nihar: Oh thank you so much. My first attempt. ;)

@Ricky: Thankyou to you too haiji.
I hope that it was the background of comments that you were after. It should be better now. I'll keep an eye...if it does seem too light I'll make the text darker all over. Right now...I rather like the way it is........
What say..?

Nihar said...

god u didnt get it !

Nupur said...

@Nihar: Oh I did! :D
I just replied that you complimented the template and its only my first attempt at template change!!